Γενικοί Όροι Χρήσης

Γενικοί Όροι

Το Πρόγραμμα MyKECHRIS (“Πρόγραμμα” ή “MyKECHRIS”) της εταιρείας Σ. ΚΕΧΡΗ & ΣΙΑ Ο.Ε. (“ΚΕΧΡΗΣ” ή “Εταιρεία”), με έδρα το Καλοχώρι Θεσσαλονίκης (Ολύμπου 0), είναι πρόγραμμα παροχών (“Bonus”), προσφορών, προνομίων & υπηρεσιών προς τους συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα (“Μέλη”), μέσω της συλλογής και εξαργύρωσης πόντων (“Πόντοι”). Οι όροι και οι προϋποθέσεις του Προγράμματος (“Όροι”) ρυθμίζουν την έννομη σχέση μεταξύ της ΚΕΧΡΗΣ και των Μελών, τον τρόπο συμμετοχής στο Πρόγραμμα, ως και τον τρόπο συγκέντρωσης πόντων και αντιστοίχως εξαργύρωσης αυτών με Bonus. Οι εν λόγω Όροι δύνανται να τροποποιηθούν οποτεδήποτε μονομερώς από την ΚΕΧΡΗΣ κατά τη διακριτική της ευχέρεια χωρίς προειδοποίηση. H ΚΕΧΡΗΣ θα ενημερώνει τα Μέλη για κάθε αλλαγή στους Όρους με την αναδημοσίευση αυτών σε κάθε επόμενη έκδοση του παρόντος. Στα πλαίσια του Προγράμματος, η ΚΕΧΡΗΣ γνωστοποιεί στα Μέλη τους κανόνες, τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη συλλογή και την εξαργύρωση πόντων με τα προσφερόμενα είδη, παροχές ή υπηρεσίες. Διευκρινίζεται ότι ο Πόντος είναι μονάδα υπολογισμού του Προγράμματος. Οι κανόνες συγκέντρωσης και εξαργύρωσης Πόντων καθορίζονται αποκλειστικά από την ΚΕΧΡΗΣ. Η ΚΕΧΡΗΣ διατηρεί το δικαίωμα, όπως μεταβάλει μονομερώς και οποτεδήποτε τα παραπάνω δεδομένα, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Στην περίπτωση αυτή, θα ακολουθεί άμεση γνωστοποίηση των αλλαγών αυτών στα Μέλη μέσω του διαδικτυακού της τόπου www.mykechris.gr και της εφαρμογής MyKECHRIS. Το Πρόγραμμα δεν ισχύει σε περίπτωση απαγόρευσης ή περιορισμού από το νόμο. Η ΚΕΧΡΗΣ έχει το δικαίωμα, κατά τη διακριτική της ευχέρεια και χωρίς καμία προειδοποίηση να ακυρώσει, όλους τους πόντους, τις προσφορές, ως και την ιδιότητα του Μέλους σε περίπτωση παράβασης των κανόνων ορθής λειτουργίας του προγράμματος, από το ίδιο το Μέλος.

Ευθύνη του μέλους-Υποχρέωση ορθής χρήσης προγράμματος-Συνέπειες Αθέτησης

Οι πόντοι συλλέγονται, τηρούνται και εξαργυρώνονται αποκλειστικά και μόνο σύμφωνα με τους Ορούς του Προγράμματος, όπως εκάστοτε ισχύουν και κατά την εφαρμοστέα νομοθεσία. Οποιαδήποτε άλλη χρήση, διάθεση, πώληση, παραχώρηση, ανταλλαγή, προώθηση ή μεταφορά των Πόντων από το Μέλος ή οποιονδήποτε τρίτο απαγορεύεται ρητά. Πόντοι που δε συγκεντρώθηκαν ή δεν τηρήθηκαν σύμφωνα με τους Όρους του Προγράμματος είναι αυτοδικαίως άκυροι και δεν μπορούν να εξαργυρωθούν. Οι εν λόγω Πόντοι αφαιρούνται από το λογαριασμό. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ελέγχει την ορθή χρήση του Προγράμματος από το Μέλος για όλη τη διάρκεια της συμμέτοχης του Μέλους στο Πρόγραμμα.

Σε περίπτωση αθέτησης από το Μέλος του Προγράμματος οποιουδήποτε Όρου του Προγράμματος, η Εταιρεία δύναται κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια να αποκλείει άμεσα το Μέλος από οποιαδήποτε τρέχουσα ή μελλοντική προσφορά του Προγράμματος, να αναστέλλει ή/και να καταργεί τη συμμετοχή του στο Πρόγραμμα, καθώς και να ακυρώνει όλους τους Πόντους που έχουν συλλεχθεί στο πλαίσιο του Προγράμματος. Σε κάθε περίπτωση παράνομης χρήσης των Πόντων του Προγράμματος ή/και παραβίασης οιουδήποτε όρου του Προγράμματος η Εταιρεία επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός της και κάθε νόμιμης αξίωσης και επιδίωξης δικαιώματος της ενώπιον των αρμόδιων δικαστηρίων και αρχών.

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 – ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

  1. Δικαίωμα συμμετοχής στο Πρόγραμμα έχουν όλα τα νομικά πρόσωπα κάθε μορφής, εταιρείες κάθε είδους και ατομικές επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν δηλωμένο, στο μητρώο της φορολογικής αρχής, Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας ΚΑΔ των ομάδων 55, 56 και 47.25 και εφόσον το κιβώτιο με προϊόντα της εταιρίας που προμηθεύτηκαν φέρει αυτοκόλλητα με ειδικό κωδικό barcode εσωτερικά και εξωτερικά.
  2. Η συμμετοχή στο Πρόγραμμα είναι αυστηρά προσωπική και δεν δύναται να μεταβιβαστεί ή να εκχωρηθεί από το Μέλος σε οποιονδήποτε τρίτο.
  3. Εγγραφή μέσω εφαρμογής με ηλεκτρονική αίτηση: Ο ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής μέσω της εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα και tablet της εταιρίας. Αυτόματα λαμβάνει μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) την επιβεβαίωση καταχώρησης της αίτησης. Στη συνέχεια εντός 5 εργάσιμων ημερών λαμβάνει μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) την επιβεβαίωση εγγραφής και συμμετοχής στο Πρόγραμμα.
  4. Κάθε Αριθμός Λογαριασμού είναι μοναδικός και αποδεικνύει μόνο αυτός με τις πληροφορίες που παρέχει την κατάσταση (status) εκάστου μέλους του Προγράμματος. Ο Αριθμός Λογαριασμού και ο Κωδικός Πρόσβασης παρέχουν στο Μέλος το δικαίωμα συγκέντρωσης και εξαργύρωσης Πόντων.
  5. Διευκρινίζεται ότι, σε περίπτωση που το Μέλος δεν έχει ολοκληρώσει την εγγραφή του, δεν θα έχει τη δυνατότητα να συγκεντρώνει Πόντους και να εξαργυρώνει Πόντους.
  6. Ολοκληρωμένη Εγγραφή ορίζεται η Εγγραφή που έχει στο Προφίλ του μέλους συμπληρωμένα τα πεδία: Επωνυμία της εταιρίας ή της επιχείρησης, ΑΦΜ, Διεύθυνση της εταιρίας ή της επιχείρησης (πόλη, περιοχή, οδός, αριθμός, Ταχυδρομικός κώδικας ή Ταχυδρομική θυρίδα) Διεύθυνση email, Τηλέφωνο επικοινωνίας, Ονοματεπώνυμο Υπεύθυνου επικοινωνίας και Όνομα Προμηθευτή. 
  7. Με την ηλεκτρονική αποστολή της συμπληρωμένης αίτησης εγγραφής από το Μέλος, το Μέλος αποδέχεται πλήρως και ανεπιφύλακτα τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις καθώς και την Δήλωση Απορρήτου της Εταιρείας, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του παρόντος. Σε περίπτωση που αυτό απαιτείται από το νόμο μπορεί να σας ζητήσουμε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας και σε μεταγενέστερο χρόνο με τους τρόπους και μέσω των μέσων επικοινωνίας που ορίζονται στη Δήλωση Απορρήτου της Εταιρείας.
  8. Η ΚΕΧΡΗΣ δύναται να αποδεχθεί ή να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση συμμετοχής κατά την διακριτική της ευχέρεια.
  9. Κάθε Μέλος δύναται να διατηρεί μόνο έναν προσωπικό Λογαριασμό (“Λογαριασμό”) ανά ΑΦΜ, στον οποίο πιστώνονται οι Πόντοι που συγκεντρώνονται. Σε περίπτωση ύπαρξης δύο ή περισσοτέρων Λογαριασμών, θα ακυρώνονται όλοι, καθώς και οι Πόντοι που τυχόν έχουν συγκεντρωθεί στους Λογαριασμούς αυτούς και θα διατηρείται μόνον ο πρώτος και παλαιότερος εξ’ αυτών.
  10. Σε περίπτωση που το Μέλος επιθυμεί να διακόψει τη συμμετοχή του στο Πρόγραμμα, θα πρέπει να το δηλώσει γραπτώς στην εταιρία, με αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην διεύθυνση mykechris@kechri.gr. Κατόπιν επεξεργασίας του αιτήματος, ο Λογαριασμός και οι Πόντοι του θα ακυρώνονται αυτόματα.
  11. Ο Λογαριασμός και οι Πόντοι ακυρώνονται αυτόματα, σε περίπτωση λύσης με οποιονδήποτε τρόπο της εταιρίας ή σε περίπτωση διακοπής της ατομικής επιχείρησης. Σε περίπτωση θανάτου του ασκούντος ατομική επιχείρηση, στη θέση του μπορούν να υπεισέλθουν οι κληρονόμοι του, στους οποίους θα μεταβιβαστούν οι υπάρχοντες Πόντοι και Δώρα, κατόπιν αποστολής σχετικού αιτήματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση mykechris@kechri.gr επισυνάπτοντας τα έγγραφα που αποδεικνύουν την κληρονομική διαδοχή.

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΜΕΛΩΝ

  1. Το MyKECHRIS αποτελείται από τέσσερις (4) βαθμίδες Μελών: BRONZE, SILVER, GOLD και PLATINUM, προσδιοριζόμενες από τους Πόντους που έχει συγκεντρώσει στο Λογαριασμό του το Μέλος εντός συγκεκριμένου χρονικού ανά περίπτωση διαστήματος.
  2. Ο αριθμός των Πόντων που απαιτείται για κάθε βαθμίδα Μέλους, καθώς και τα προνόμια, που απολαμβάνουν τα Μέλη κάθε βαθμίδας του προγράμματος, μπορούν να τροποποιηθούν οποτεδήποτε από την ΚΕΧΡΗΣ χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

Α. BRONZE Βαθμίδα:

Το Bronze Μέλος, που έχει συγκεντρώσει 10.000 Πόντους εντός ενός έτους από την εγγραφή του, θα αναβαθμίζεται στο Silver επίπεδο. Η Bronze βαθμίδα είναι μόνιμη.

Β. SILVER Βαθμίδα:

Το Silver Μέλος, θα πρέπει να συγκεντρώσει 10.000 Πόντους μέσα σε δώδεκα (12) συνεχόμενους μήνες από την ημερομηνία σύμφωνα με την οποία αναβάθμισε ή διατήρησε την Silver βαθμίδα του , ώστε να ανανεωθεί αυτόματα η βαθμίδα Μέλους του για ένα (1) χρόνο. Διευκρινίζεται ότι οποιοδήποτε ποσό Πόντων, πέραν του απαιτούμενου για την διατήρηση βαθμίδας ποσού προκύψει, θα προσμετράται για την επόμενη αναβάθμιση αλλά όχι για την επόμενη διατήρηση της Silver βαθμίδας. Εάν το Silver Μέλος δεν καταφέρει να συγκεντρώσει τους ανωτέρω Πόντους εντός του ανωτέρω χρόνου, θα υποβιβαστεί στη Bronze βαθμίδα.

Το Silver Μέλος, που έχει συγκεντρώσει 15.000 Πόντους, μέσα σε δώδεκα (12) συνεχόμενους μήνες από την ημερομηνία της πρώτης παλαιότερης, μη ληγμένης ή χρησιμοποιημένης για αναβάθμιση βαθμίδας καταχωρημένης συγκέντρωσης πόντων,μετά την αναβάθμιση ή τη διατήρησή του στην Silver βαθμίδα , θα αναβαθμίζεται στη Gold βαθμίδα.

Διευκρινίζεται ότι: (α) εάν το Silver Μέλος δεν συγκεντρώσει τον αριθμό Πόντων που απαιτούνται για την Αναβάθμισή του στην Gold βαθμίδα εντός των 12 μηνών από την ημερομηνία της πρώτης καταχωρημένης συγκέντρωσης Πόντων, τότε οι συγκεντρωθέντες Πόντοι θα μηδενίζονται αυτόματα. (β) Η δωδεκάμηνη χρονική περίοδος συγκέντρωσης των αρχικών 10.000 Πόντων θα αρχίζει από την ημερομηνία της πρώτης καταχωρημένης συγκέντρωσης Πόντων. (γ) Σε περίπτωση που συγκεντρωθούν οι απαιτούμενοι Πόντοι Αναβάθμισης και άρα προκύψει αναβάθμιση στην Gold βαθμίδα, οποιοδήποτε ποσό Πόντων, πέραν του απαιτούμενου για την αναβάθμιση βαθμίδας ποσού προκύψει θα προσμετράται για την επόμενη αναβάθμιση και για την επόμενη διατήρηση της Gold βαθμίδας,με αφετηρία την ημερομηνία αναβάθμισης. (δ) Οι Πόντοι Αναβάθμισης ή διατήρησης βαθμίδας είναι ανεξάρτητοι από τους Πόντους Εξαργύρωσης, οι οποίοι δε λήγουν.

Γ. GOLD Βαθμίδα:

Το Gold Μέλος, θα πρέπει να συγκεντρώσει 25.000 Πόντους μέσα σε δώδεκα (12) συνεχόμενους μήνες από την ημερομηνία σύμφωνα με την οποία έγινε Gold Μέλος του Προγράμματος, ώστε να ανανεωθεί αυτόματα η βαθμίδα του για ένα (1) χρόνο. Διευκρινίζεται ότι οποιοδήποτε ποσό Πόντων, πέραν του απαιτούμενου για την διατήρηση βαθμίδας ποσού προκύψει, θα προσμετράται για την επόμενη αναβάθμιση αλλά όχι για την επόμενη διατήρηση της Gold βαθμίδας. Εάν το Gold Μέλος δεν καταφέρει να συγκεντρώσει τους ανωτέρω Πόντους εντός του ανωτέρω χρόνου, θα υποβιβαστεί στη βαθμίδα στην οποία αντιστοιχούν οι πόντοι που έχει συγκεντρώσει (0 έως 9.999 υποβιβάζεται σε Bronze, 10.000 έως 24.999 υποβιβάζεται σε Silver).

Το Gold Μέλος, που έχει συγκεντρώσει 15.000 Πόντους, μέσα σε δώδεκα (12) συνεχόμενους μήνες από την ημερομηνία της πρώτης παλαιότερης, μη ληγμένης ή χρησιμοποιημένης για αναβάθμιση βαθμίδας καταχωρημένης συγκέντρωσης πόντων, μετά την αναβάθμιση ή τη διατήρησή του στην Gold βαθμίδα , θα αναβαθμίζεται στη Platinum βαθμίδα.

Διευκρινίζεται ότι: (α) εάν το Gold Μέλος δεν συγκεντρώσει τον αριθμό Πόντων που απαιτούνται για την Αναβάθμισή του στην Platinum βαθμίδα εντός των 12 μηνών από την ημερομηνία της πρώτης καταχωρημένης συγκέντρωσης Πόντων, τότε οι συγκεντρωθέντες Πόντοι θα μηδενίζονται αυτόματα. (β) Η δωδεκάμηνη χρονική περίοδος συγκέντρωσης των αρχικών 25.000 Πόντων θα αρχίζει από την ημερομηνία της πρώτης καταχωρημένης συγκέντρωσης Πόντων. (γ) Σε περίπτωση που συγκεντρωθούν οι απαιτούμενοι Πόντοι Αναβάθμισης και άρα προκύψει αναβάθμιση στην Platinum βαθμίδα, οποιοδήποτε ποσό Πόντων, πέραν του απαιτούμενου για την αναβάθμιση βαθμίδας ποσού προκύψει θα προσμετρείται για την επόμενη διατήρηση της Platinum βαθμίδας, με αφετηρία την ημερομηνία αναβάθμισής. (δ) Οι Πόντοι Αναβάθμισης ή διατήρησης βαθμίδας είναι ανεξάρτητοι από τους Πόντους Εξαργύρωσης, οι οποίοι δε λήγουν.

Δ. PLATINUM Βαθμίδα

Το Platinum Μέλος, θα πρέπει να συγκεντρώσει 40.000 Πόντους μέσα σε δώδεκα (12) συνεχόμενους μήνες από την ημερομηνία σύμφωνα με την οποία έγινε Platinum Μέλος του Προγράμματος, ώστε να ανανεωθεί αυτόματα η βαθμίδα του για ένα (1) χρόνο. Διευκρινίζεται ότι: (α) οποιοδήποτε ποσό Πόντων, πέραν του απαιτούμενου για την διατήρηση βαθμίδας ποσού προκύψει, δε θα προσμετράται για την επόμενη διατήρηση της Platinum βαθμίδας. (β) Εάν το Platinum Μέλος δεν καταφέρει να συγκεντρώσει τους ανωτέρω Πόντους εντός του ανωτέρω χρόνου, θα υποβιβαστεί στη βαθμίδα στην οποία αντιστοιχούν οι πόντοι που έχει συγκεντρώσει (0 έως 9.999 υποβιβάζεται σε Bronze, 10.000 έως 24.999 υποβιβάζεται σε Silver, 25.000 έως 39.999 υποβιβάζεται σε Gold). (γ) Οι Πόντοι Αναβάθμισης ή διατήρησης βαθμίδας είναι ανεξάρτητοι από τους Πόντους Εξαργύρωσης, οι οποίοι δε λήγουν.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΔΩΡΩΝ

Η αποστολή των δώρων γίνεται κατόπιν ειδοποίησης σας μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στο e-mail που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στην εφαρμογή, μέσα στον επόμενο μήνα με ελεύθερη επιλογή της ΚΕΧΡΗΣ είτε μέσω του προμηθευτή σας με την επόμενη παραγγελία σας, είτε μέσω συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας, είτε μέσω του ιδιωτικού δικτύου διανομής της ΚΕΧΡΗΣ, χωρίς οικονομική επιβάρυνση σας.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ

  1. Η ΚΕΧΡΗΣ δύναται κατά την διακριτική της ευχέρεια να ακυρώσει το Πρόγραμμα μονομερώς και οποτεδήποτε μετά από προηγούμενη έγγραφη γνωστοποίηση ενός (1) μηνός προς τα Μέλη.
  2. Σε περίπτωση πτώχευσης, εξαγοράς από τρίτους μη εταίρους του συνόλου των μεριδίων, συγχώνευσης, λύσης με οιονδήποτε τρόπο της ΚΕΧΡΗΣ το Πρόγραμμα ακυρώνεται αυτόματα και ταυτόχρονα ακυρώνονται οι Λογαριασμοί και όλοι οι συγκεντρωθέντες Πόντοι των Μελών. Ως εκ τούτου, η ΚΕΧΡΗΣ ουδεμία υποχρέωση θα έχει πλέον έναντι των Μελών, αλλά ούτε και τα Μέλη θα δύνανται να εγείρουν οιαδήποτε αξίωση κατά της ΚΕΧΡΗΣ.
  3. Η ευθύνη της ΚΕΧΡΗΣ έναντι των Μελών αναφορικά με το Πρόγραμμα είναι περιορισμένη. H ΚΕΧΡΗΣ δεν φέρει σε καμία περίπτωση ευθύνη -ακόμη και για απλή αμέλεια- για οποιαδήποτε ζημία αρχική ή επιγενόμενη που απορρέει από την χρήση και εφαρμογή του Προγράμματος. Σε κάθε περίπτωση η τυχόν ευθύνη της ΚΕΧΡΗΣ, συμβατική ή εξωσυμβατική ή άλλη, προς αποζημίωση των Μελών για ζημίες, απώλειες ή έξοδα, που προέκυψαν από οποιαδήποτε ενέργεια ή παράλειψη, θα περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στην εκ νέου πίστωση του Λογαριασμού του Μέλους με τους Πόντους που αντιστοιχούν στην επίδικη προσφορά. Η ΚΕΧΡΗΣ δεν ευθύνεται για αποθετικές ζημίες.
  4. H ΚΕΧΡΗΣ δεν ευθύνεται για οιαδήποτε απώλεια, καθυστέρηση ή ζημία άμεση ή έμμεση, η οποία προκλήθηκε από τη χρήση προσφοράς του Προγράμματος, με την προϋπόθεση ότι στην εν λόγω περίπτωση ο πάροχος της προσφοράς είναι τρίτος και όχι η ΚΕΧΡΗΣ. Η εν λόγω ευθύνη ανήκει αποκλειστικά στον τρίτο – πάροχο της προσφοράς.
  5. H ΚΕΧΡΗΣ δεν ευθύνεται για οιαδήποτε βλάβη ή ζημία σε Μέλη ή τρίτα πρόσωπα εξαιτίας ψευδών ή ανακριβών δηλώσεων των προσωπικών στοιχείων των Μελών.
  6. Η ΚΕΧΡΗΣ ουδεμία ευθύνη φέρει για την ακριβόχρονη εκτέλεση των υπηρεσιών ταχυδρομείου και ταχυμεταφορών ή για την καταστροφή ή απώλεια των προϊόντων κατά την μεταφορά τους.
  7. Τα Μέλη οφείλουν να ενημερώνουν εγγράφως την ΚΕΧΡΗΣ για οποιαδήποτε αλλαγή των προσωπικών τους στοιχείων (ονόματος, επιθέτου, διεύθυνση κλπ.).
  8. Η ΚΕΧΡΗΣ ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν λάθη, παραλείψεις ή αλλοιώσεις του κειμένου και περιεχομένου των Όρων κατά την εκτύπωση του εν λόγω εντύπου ή άλλων σχετικών εντύπων του Προγράμματος.
  9. Τους Όρους και τις Προϋποθέσεις του Προγράμματος, ως και την εν λόγω έννομη σχέση μεταξύ ΚΕΧΡΗΣ και Μελών διέπει το Ελληνικό Δίκαιο, ενώ αποκλειστικά αρμόδια δικαστήρια για την επίλυση τυχόν διαφορών, που θα προκύψουν λόγω της συμμετοχής στο Πρόγραμμα, ορίζονται τα Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.