Πολιτική Απορρήτου

Δήλωση Απορρήτου

Πολιτική Προστασίας Δεδομένων για το MyKECHRIS
Τελευταία ενημέρωση: Φεβρουάριος 2023

Ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας για το MyKECHRIS.
Το MyKECHRIS είναι ένα πρόγραμμα πιστότητας έμμεσων και άμεσων πελατών (Β2Β) της εταιρείας Σ. ΚΕΧΡΗ & ΣΙΑ Ο.Ε. (στο εξής: «υπηρεσία» ή «MyKECHRIS»), το οποίο διαχειρίζεται η εταιρεία Σ. ΚΕΧΡΗ & ΣΙΑ Ο.Ε., ΟΛΥΜΠΟΥ 33, ΤΚ 57009, ΚΑΛΟΧΩΡΙ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ («Κεχρής», «εμείς», «εμάς»). Η εταιρεία Κεχρής επεξεργάζεται τα δεδομένα που απαιτούνται για τους σκοπούς της υπηρεσίας ως υπεύθυνη επεξεργασίας, καθώς συλλέγει, συγκεντρώνει και αξιολογεί τα δεδομένα.
Στο βαθμό που η εταιρεία Κεχρής λαμβάνει δεδομένα μέσω της υπηρεσίας επί τη βάσει της ελεύθερης συγκατάθεσής σας και σας ενημερώνει για τις τρέχουσες προσφορές και τις προωθητικές ενέργειες της Κεχρής, ενεργεί η ίδια ως υπεύθυνη επεξεργασίας σύμφωνα με τη νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων.
Η παρούσα πολιτική προστασίας δεδομένων ισχύει για τις δραστηριότητες επεξεργασίας της εταιρείας Σ. ΚΕΧΡΗ & ΣΙΑ Ο.Ε. ως υπεύθυνης επεξεργασίας δεδομένων.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο προστασίας δεδομένων στην ανωτέρω αναγραφόμενη ταχυδρομική διεύθυνση ή στο mykechris@kechri.gr.
Η υπηρεσία απευθύνεται σε όλα τα νομικά πρόσωπα κάθε μορφής, εταιρείες κάθε είδους και ατομικές επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν δηλωμένο, στο μητρώο της φορολογικής αρχής, Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας ΚΑΔ των ομάδων 55, 56 και 47.25 (στο εξής «χρήστες» ή «εσείς»), οι οποίοι επιθυμούν να λαμβάνουν πληροφορίες από την εταιρεία Κεχρής σχετικά με προσφορές και προωθητικές ενέργειες του MyKECHRIS όπως και προσφορές, προϊόντα και υπηρεσίες από επιλεγμένους συνεργάτες και από την εταιρεία Κεχρής. Με το MyKECHRIS μπορείτε να απολαύσετε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών. Αυτές περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων προσφορές, συμμετοχή σε διαγωνισμούς, αποκλειστικές εκπτώσεις και άλλες προωθητικές ενέργειες.

  1. Ποια δεδομένα συλλέγουμε σχετικά με εσάς και ποια κανάλια επικοινωνίας χρησιμοποιούμε για αυτό;

Εγγραφή στο MyKECHRIS
Στο πλαίσιο της διαδικασίας εγγραφής, ζητάμε τα ακόλουθα βασικά δεδομένα χρήστη: επωνυμία επιχείρησης, ΑΦΜ, διεύθυνση έδρας, ταχυδρομικός κώδικας, διεύθυνση e-mail, τηλέφωνο επικοινωνίας και ονοματεπώνυμο υπεύθυνου επικοινωνίας. Προαιρετικά μπορείτε να δηλώσετε την επωνυμία του προμηθευτή σας και την τιμή πώλησης του προϊόντος. Κατά την ολοκλήρωση της εγγραφής σας θα δημιουργηθεί αυτόματα ο αναγνωριστικός αριθμός πελάτη (Loyalty ID), ο οποίος είναι μοναδικός.

Εξυπηρέτηση πελατών
Σε περίπτωση επικοινωνίας σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Σ. ΚΕΧΡΗ & ΣΙΑ Ο.Ε., χρησιμοποιούμε για την ταυτοποίηση σας την επωνυμία της επιχείρησης, τον Α.Φ.Μ., το ονοματεπώνυμο του προσώπου που πραγματοποιεί την κλήση και όσα επιπλέον δεδομένα παράσχετε κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής συνομιλίας.

Χρήση της εφαρμογής
Όταν χρησιμοποιείτε την εφαρμογή MyKECHRIS, συλλέγουμε πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που έχετε αγοράσει, τους πόντους που έχετε συγκεντρώσει και τα δώρα που έχετε εξαργυρώσει. Επιπλέον, επεξεργαζόμαστε τον αναγνωριστικό αριθμό πελάτη (Loyalty ID), πληροφορίες σχετικά με την έκδοση του λειτουργικού συστήματος που χρησιμοποιείτε, την αναγνώριση της συσκευής, τη γλώσσα του συστήματος και την επιλεγμένη χώρα καθώς και την έκδοση της εφαρμογής που χρησιμοποιείτε.
Τα στοιχεία σύνδεσής σας συλλέγονται και χρησιμοποιούνται για την πραγματοποίηση της σύνδεσης. Για να μην χρειάζεται να συνδεθείτε εισάγοντας το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό σας (password) κάθε φορά που ανοίγετε την εφαρμογή MyKECHRIS για κινητά τηλέφωνα και tablet, τα δεδομένα σύνδεσής σας (username και password) αποθηκεύονται σε κρυπτογραφημένη μορφή στην εφαρμογή μέχρι να αποσυνδεθείτε από τον λογαριασμό σας.
Η κάμερα της κινητής τερματικής συσκευής σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη σάρωση των QR-κουπονιών, εφόσον δώσετε σχετική εξουσιοδότηση η οποία θα σας ζητηθεί την πρώτη φορά που θα επιλέξετε την δυνατότητα της σάρωσης.

Σύνδεσμοι προς άλλους ιστοτόπους και εφαρμογές
Η εφαρμογή MyKECHRIS περιέχει συνδέσμους προς άλλους ιστοτόπους που διαχειρίζεται η εταιρεία Κεχρής ή οι επιλεγμένοι συνεργάτες μας που περιγράφονται ανωτέρω ή άλλα τρίτα μέρη. Εάν κάνετε κλικ σε ένα από τα banner των προϊόντων που προβάλλονται εντός της εφαρμογής, θα μεταφερθείτε στον αντίστοιχο ιστότοπο τρίτης εταιρίας εκτός της εφαρμογής MyKECHRIS. Οι σύνδεσμοι ενδέχεται επίσης να περιέχουν ειδικές τεχνολογίες tracking που επιτρέπουν στους διαχειριστές των ιστότοπωνπου αναφέρονται να κατανοήσουν και να υπολογίσουν από πού έμαθε ο χρήστης για αυτούς. Σας συνιστούμε να ελέγξετε την σχετική πολιτική απορρήτου κάθε ιστοτόπου στην οποία ανακατευθύνεστε, προκειμένου να κατανοήσετε ποιες πληροφορίες σχετικά με εσάς επεξεργάζεται ο διαχειριστής. Εάν σας ανακατευθύνουμε σε έναν από αυτούς τους ιστότοπους, επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σας προκειμένου να συμμορφωθούμε με το (τεχνικό) αίτημά σας για επίσκεψη στον αντίστοιχο ιστότοπο (άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο β) ΓΚΠΔ) καθώς και με βάση το έννομο συμφέρον του διαχειριστή για την διενέργεια διαφήμισης (άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο στ) ΓΚΠΔ).

Ενημερωτικό δελτίο / Ειδοποιήσεις push / SMS
Επιπλέον, συλλέγουμε, αποθηκεύουμε και, αν είναι εφικτό, αντιστοιχίζουμε στο πρόσωπό σας ή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ή στον αναγνωριστικό αριθμό σας πελάτη πληροφορίες αναφορικά με τη συμπεριφορά χρήσης σας σε σχέση με το ενημερωτικό δελτίο και άλλες πληροφορίες που σας αποστέλλουμε ως ειδοποιήσεις push ή SMS. Αναφορικά με τα ανωτέρω, συλλέγουμε πληροφορίες σχετικά με τη χρονική στιγμή που ανοίγετε τα μηνύματα και τους συνδέσμους (links). Επίσης, συλλέγουμε και χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα μόνο εάν έχετε δώσει τη συγκατάθεσή σας σε αυτό.

Ειδικές κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
Ειδικές κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα κατά την έννοια του άρθρου 9, παράγραφος 1 του ΓΚΠΔ (όπως πληροφορίες που αποκαλύπτουν τη φυλετική ή εθνοτική καταγωγή, τα πολιτικά φρονήματα, τις θρησκευτικές ή φιλοσοφικές πεποιθήσεις ή τη συμμετοχή σε συνδικαλιστική οργάνωση, καθώς και η επεξεργασία γενετικών δεδομένων, βιομετρικών δεδομένων με σκοπό την αδιαμφισβήτητη ταυτοποίηση προσώπου, δεδομένων που αφορούν την υγεία ή δεδομένων που αφορούν τη σεξουαλική ζωή φυσικού προσώπου ή τον γενετήσιο προσανατολισμό) δεν περιλαμβάνονται στην αξιολόγηση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που εμφανίζεται ανωτέρω.

  1. Για ποιους σκοπούς και σε ποια νομική βάση επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σας;

Χρησιμοποιούμε τα δεδομένα που περιγράφονται στο σημείο 1, ώστε να είμαστε σε θέση να σας προσφέρουμε τις ανάλογες υπηρεσίες του MyKECHRIS.

Σκοπός επικοινωνίας, ταυτοποίησης και προστασίας του προφίλ πελάτη
Τα βασικά δεδομένα πελατών που συλλέγονται στο πλαίσιο της εγγραφής, εξυπηρετούν την επικοινωνία μαζί σας στα πλαίσια της ενημέρωσής σας για νέες προσφορές ή για την αποστολή των δώρων που έχετε επιλέξει προς εξαργύρωση καθώς και τη σαφή ταξινόμηση της αγοραστικής συμπεριφοράς. Οι εν λόγω επεξεργασίες πραγματοποιούνται βάσει νομοθετικών διατάξεων που μας επιτρέπουν να επεξεργαζόμαστε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα στο μέτρο που απαιτείται για τη χρήση μιας υπηρεσίας ή για την εκτέλεση μιας σύμβασης (άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο β) ΓΚΠΔ) και επειδή έχουμε πρωταρχικό έννομο συμφέρον για να κάνουμε τη χρήση της εφαρμογής όσο το δυνατόν πιο εύκολη και αποτελεσματική (άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο στ) ΓΚΠΔ).

Σκοπός ενημέρωσης και διαφημιστικής επικοινωνίας
Εφόσον χορηγήσατε την αντίστοιχη συγκατάθεση, χρησιμοποιούμε τα δεδομένα ώστε να σας ενημερώνουμε ηλεκτρονικά (π.χ. μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή SMS) ή/και ταχυδρομικά για προωθητικές ενέργειες και προσφορές καθώς και για σχετικά προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρίας και για να σας καλούμε να συμμετάσχετε σε έρευνες πελατών.
Αυτή η άμεση επικοινωνία θα μπορεί να λαμβάνει χώρα εφόσον μας δώσετε την αντίστοιχη συγκατάθεση (άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο α) ΓΚΠΔ).

Σκοπός συντονισμού βάσει του χρόνου
Επεξεργαζόμαστε και χρησιμοποιούμε τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σας αναφορικά με τον χρόνο των αγορών σας, ώστε να υπάρχει άμεση ενημέρωση του λογαριασμού σας με τους πόντους που συγκεντρώνετε ή εξαργυρώνετε.
Οι ειδοποιήσεις push είναι μηνύματα που αποστέλλονται από την εφαρμογή στη συσκευή σας και εμφανίζονται εκεί με σειρά προτεραιότητας. Η εφαρμογή χρησιμοποιεί τις ειδοποιήσεις push εάν έχετε συμφωνήσει να λαμβάνετε ειδοποιήσεις push κατά την εγκατάσταση της εφαρμογής ή ανά πάσα στιγμή κατά τη χρήση της εφαρμογής στις ρυθμίσεις της συσκευής σας. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τη λήψη ειδοποιήσεων push ανά πάσα στιγμή.
Η ανάλυση του χρόνου των αγορών σας, είναι απαραίτητη για την χρήση της υπηρεσίας και για την ορθή εκτέλεση της σύμβασης από την πλευρά της εταιρίας (άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο β) ΓΚΠΔ), η οποία έχει πρωταρχικό έννομο συμφέρον να προσαρμόζει τις προσφορές στον χρόνο των αγορών σας (άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο στ) ΓΚΠΔ).

Σκοπός επεξεργασίας αιτημάτων πελατών
Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που μας παρέχετε όταν επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών π.χ. μέσω της φόρμας επικοινωνίας, τα διαχειριζόμαστε εμπιστευτικά. Χρησιμοποιούμε τα δεδομένα σας αποκλειστικά με σκοπό την επεξεργασία του αιτήματός σας καθώς και την διαχείριση και την απάντηση των αιτημάτωνγια τα δικαιώματα σχετικά με την προστασία των δεδομένων σας. Η νομική βάση για την επεξεργασία των δεδομένων σας είναι το άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο β) ΓΚΠΔ, καθώς αυτό είναι απαραίτητο για την επεξεργασία του αιτήματός σας, και του άρθρου 6, παράγραφος 1, στοιχείο στ) ΓΚΠΔ. Το δικό μας και το δικό σας έννομο συμφέρον για την εν λόγω επεξεργασία δεδομένων απορρέει από τον σκοπό της απάντησης των αιτημάτων σας, της επίλυσης τυχόν προβλημάτων που μπορεί να υπάρχουν και, κατά συνέπεια, της διατήρησης και ενίσχυσης της ικανοποίησής σας ως πελάτη ή χρήστη των υπηρεσιών μας. Η νομική βάση για την επεξεργασία των δεδομένων σας βρίσκεται στο άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο γ) ΓΚΠΔ καθώς αυτή είναι απαραίτητή για να συμμορφωθούμε με τη έννομη υποχρέωσή μας να επεξεργαστούμε το αίτημά σας.

Σκοπός παροχής της εφαρμογής
Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα που συλλέχθηκαν κατά τη χρήση της εφαρμογής, έτσι ώστε η εφαρμογή μας να λειτουργεί σωστά. Συγκεκριμένα, χρειαζόμαστε αυτές τις πληροφορίες, ώστε η εφαρμογή να μπορεί να αποθηκεύσει τις προτιμώμενες ρυθμίσεις σας, όπως γλώσσα, ώστε να μπορούμε να επιλύσουμε γρήγορα τεχνικά προβλήματα και να έχετε πρόσβαση σε συγκεκριμένες δυνατότητες του MyKECHRIS. Αυτά τα δεδομένα δεν χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία προφίλ χρήστη.
Η νομική βάση για τη χρήση των τεχνολογιών που απαιτούνται για αυτό βρίσκεται στο άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο β) ΓΚΠΔ, που σημαίνει ότι επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας για να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης της σύμβασης που έχουμε συνάψει μεταξύ μας.
Η επεξεργασία των δεδομένων της γεωγραφικής σας θέσης κατά την χρήση των Υπηρεσιών Χαρτών βασίζεται στην συμβατική μας σχέση με εσάς (άρθρο 6, παράγραφος1, στοιχείο β) ΓΚΠΔ) καθώς και στο έννομο συμφέρον μας για μια ελκυστική παρουσίαση των προσφορών μας και την εύκολη εύρεση των τοποθεσιών που υποδεικνύονται από εμάς στην εφαρμογή. Αυτό συνιστά έννομο συμφέρον κατά την έννοια του άρθρου 6, παράγραφος 1, στοιχείο στ) του ΓΚΠΔ.

Διαβίβαση στους υπεύθυνους λειτουργίας των υπηρεσιών MyKECHRIS
Εντός της εταιρείας Σ.ΚΕΧΡΗ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε. διαβιβάζουμε τα ακόλουθα δεδομένα σύμφωνα με τις ανωτέρω οριζόμενες προϋποθέσεις:

  • τις προτιμήσεις σας για προϊόντα που προορίζονται για τη στοχευμένη προβολή σχετικού περιεχομένου σε εσάς
  • τον αναγνωριστικό αριθμό πελάτη σας εάν συμμετέχετε σε διαγωνισμό που διοργανώνεται από την υπηρεσία, καθώς και το όνομα, το επώνυμό σας και τον αριθμό τηλεφώνου σας, εάν έχετε αναδειχθεί νικητής.

Ίσως είναι απαραίτητο να διαβιβάσουμε αποσπάσματα του αιτήματός σας σε συμβαλλόμενους εταίρους μας (π.χ. προμηθευτές, σε περίπτωση που πρόκειται για ερωτήματα που αφορούν προϊόντα) με σκοπό την επεξεργασία του αιτήματός σας.
Σε καμία περίπτωση δεν διαβιβάζουμε τα δεδομένα σας σε άλλες εταιρείες, οι οποίες ενδεχομένως επιθυμούν να τα χρησιμοποιήσουν για σκοπούς άμεσης εμπορικής προώθησης.
Μπορείτε να ενημερωθείτε για το εάν διαβιβάζουμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σε σε τρίτες χώρες (χώρες εκτός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου) από τις πληροφορίες για την επεξεργασία δεδομένων από τους παρόχους των υπηρεσιών μας που περιγράφονται στην παρούσα πολιτική προστασίας δεδομένων. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πιστοποιεί ότι ορισμένες τρίτες χώρες διαθέτουν ένα επίπεδο προστασίας προσωπικών δεδομένων που είναι ισοδύναμο με το επίπεδο που υπάρχει εντός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου μέσω των λεγόμενων αποφάσεων επάρκειας. Ο ισχύων κατάλογος των χωρών με απόφαση επάρκειας βρίσκεται εδώ. Εάν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έχει πιστοποιήσει την ύπαρξη επαρκούς επιπέδου προστασίας δεδομένων, μεριμνούμε ώστε η προστασία δεδομένων να διασφαλίζεται επαρκώς με άλλα μέτρα. Αυτό μπορεί να γίνει, για παράδειγμα, μέσω δεσμευτικών εταιρικών κανόνων, τυποποιημένων συμβατικών ρητρών, πιστοποιητικών ή άλλου αναγνωρισμένου κώδικα δεοντολογίας. Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο προστασίας δεδομένων (βλ. σελίδα 1 ανωτέρω).

  1. Πώς εγγυόμαστε την εμπιστευτική μεταχείριση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας;

Προκειμένου να διασφαλιστεί η εμπιστευτικότητα των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας, απαγορεύεται στους συνεργάτες μας που εμπλέκονται στην επεξεργασία δεδομένων, να συλλέγουν, να επεξεργάζονται ή να χρησιμοποιούν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα με οποιονδήποτε μη εξουσιοδοτημένο τρόπο. Οι προσεκτικά επιλεγμένοι συνεργάτες μας έχουν πλήρη επίγνωση των ζητημάτων προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και δεσμεύονται συμβατικά για το απόρρητο των δεδομένων κατά την έναρξη της εργασιακής τους σχέσης. Η υποχρέωση αυτή συνεχίζεται και μετά τη λήξη της εργασιακής σχέσης τους με την εταιρία.

  1. Πώς εγγυόμαστε την ασφάλεια των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας;

Η ασφάλεια των δεδομένων σας είναι πολύ σημαντική για εμάς. Επομένως, έχουμε λάβει τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας, ιδίως από τους κινδύνους κατά τη διαβίβαση αυτών, καθώς και σε περίπτωση που τα δεδομένα περιέλθουν σε μη εξουσιοδοτημένους τρίτους. Τα μέτρα αυτά προσαρμόζονται τακτικά στις προδιαγραφές της σύγχρονης τεχνολογίας.

  1. Για πόσο χρονικό διάστημα αποθηκεύουμε τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σας;

Διαγράφουμε ή ανωνυμοποιούμε τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σας μόλις αυτά δεν απαιτούνται πλέον για την εκπλήρωση των σκοπών για τους οποίους τα επεξεργαζόμαστε σύμφωνα με τις άνω παραγράφους. Κατά κανόνα, αποθηκεύουμε τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σας για τη διάρκεια της συμμετοχής σας στην υπηρεσία MyKECHRIS. Εάν δεν συνδεθείτε στην εφαρμογή για χρονικό διάστημα ίσο ή μεγαλύτερο από 24 μήνες, θα σας ενημερώσουμε για την επικείμενη διαγραφή του λογαριασμού σας. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να αντιταχθείτε στη διαγραφή με το άνοιγμα ή την επανασύνδεση στην εφαρμογή. Αποθηκεύουμε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου για χρονικό διάστημα 6 μηνών από τη λήξη της συμμετοχής σας στην εφαρμογή, προκειμένου να αποτραπεί η καταχρηστική επανεγγραφή. Σε περίπτωση που δεν ανοίξετε εκ νέου την εφαρμογή και δεν επανασυνδεθείτε στον λογαριασμό σας μετά την λήψη της ειδοποίησης διαγραφής, τα δεδομένα διαγράφονται 72 ώρες μετά από τη διαγραφή του MyKECHRIS.
Μπορείτε να επαναφέρετε τον λογαριασμό σας πελάτη εντός αυτών των 72 ωρών και να συνδεθείτε ξανά. Σε αυτή την περίπτωση η διαδικασία διαγραφής ακυρώνεται. Εάν τα δεδομένα σας απαιτούνται για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, λόγω νομικών υποχρεώσεων φύλαξης δεδομένων ή για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων, αποθηκεύουμε τα δεδομένα σας μετά τη διαγραφή του MyKECHRIS, για όσο χρονικό διάστημα απαιτείται κατά περίπτωση από τη νομοθεσία ή από τους επιδιωκόμενους σκοπούς.
Όλα τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που μας αποστέλλετε όταν επικοινωνείτε με την εξυπηρέτηση πελατών θα διαγραφούν ή θα ανωνυμοποιηθούν από εμάς το αργότερο 90 ημέρες μετά την τελική απάντηση. Η εμπειρία έχει δείξει, ότι κατά κανόνα, ερωτήματα σχετικά με τις απαντήσεις μας δεν εμφανίζονται μετά από 90 ημέρες. Εάν διεκδικήσετε τα δικαιώματά σας ως υποκείμενο δεδομένων, τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σας θα αποθηκευτούν για 3 χρόνια μετά την τελική απάντηση που σας έχει δοθεί ως απόδειξη ότι σας έχουμε παράσχει ολοκληρωμένες πληροφορίες και ότι πληρούνται οι νομικές απαιτήσεις.

  1. Ποια δικαιώματα έχετε σχετικά με την επεξεργασία των δεδομένων σας;

Φυσικά, κατόπιν αιτήσεως, μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα που συλλέγουμε σύμφωνα με το άρθρο 15 ΓΚΠΔ (ειδικά σχετικά με τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που έχουμε αποθηκεύσει για το πρόσωπό σας, τους αποδέκτες ή τις κατηγορίες αποδεκτών στους οποίους διαβιβάζονται, τον σκοπό αποθήκευσης των δεδομένων κ.λπ.). Οι πληροφορίες αυτές παρέχονται δωρεάν.
Επίσης, εφόσον συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διόρθωση ανακριβών δεδομένων, όπως και τη διαγραφή δεδομένων, τον περιορισμό της επεξεργασίας δεδομένων ή τη φορητότητα αυτών.
Επιπλέον, έχετε το δικαίωμα καταγγελίας στην αρμόδια εποπτική αρχή προστασίας δεδομένων.

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες η επεξεργασία δεδομένων γίνεται βάσει του άρθρου 6, παράγραφος 1, στοιχεία ε) ή στ) ΓΚΠΔ, ή λαμβάνει χώρα για σκοπούς άμεσης εμπορικής προώθησης, έχετε το δικαίωμα να εναντιωθείτε στην επεξεργασία δεδομένων.

Εάν έχετε δώσει συγκατάθεση, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να την ανακαλέσετε με ισχύ για το μέλλον, π.χ. μέσω της επιλογής της εφαρμογής «Βοήθεια» ->«Επικοινωνία» ή (αν επιθυμείτε να καταργήσετε απευθείας τα μεμονωμένα κανάλια επικοινωνίας) μέσω της επιλογής «Ρυθμίσεις» ->«Ειδοποιήσεις» ή με την αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mykechris@kechri.gr.
Εάν επιθυμείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας για την ανάλυση χρήσης αυτής της εφαρμογής/ του «MyKECHRIS Λογαριασμού μου», μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια αντίστοιχη ρύθμιση στην εφαρμογή στην ενότητα «Περισσότερα» -> «Νομικές επισημάνσεις» ->«Κοινή χρήση δεδομένων στο MyKECHRIS».

  1. Καμία υποχρέωση για την παρoxή δεδομένων

Εφόσον παρέχετε τα δεδομένα αυτά οικειοθελώς, δεν έχετε την υποχρέωση να δώσετε τις προαναφερόμενες προαιρετικές πληροφορίες. Ωστόσο, χωρίς αυτές τις πληροφορίες δεν είμαστε σε θέση να σας προσφέρουμε πλήρως τις υπηρεσίες του MyKECHRIS που βασίζονται σε αυτές. Μόνο τα προαιρετικά πεδία δεδομένων επισημαίνονται ως τέτοια.

  1. Μπορούμε να τροποποιήσουμε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων;

Μία τροποποίηση της παρούσας Πολιτικής Προστασίας Δεδομένων μπορεί να καταστεί αναγκαία, λόγω αλλαγών στο νομικό πλαίσιο ή στο πεδίο της επεξεργασίας δεδομένων του MyKECHRIS. Σε περίπτωση π.χ. αλλαγής του σκοπού συλλογής, επεξεργασίας ή χρήσης των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας ή της ταυτότητας του υπεύθυνου επεξεργασίας και των κατηγοριών των αποδεκτών, θα ενημερωθείτε και, εφόσον απαιτείται, θα ζητήσουμε τη συγκατάθεσή σας.