Συχνές Ερωτήσεις

Το username είναι το email με το οποίο έκανες την εγγραφή σου στην εφαρμογή. Αν το ξεχάσεις, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 2310 751283 από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00 (πληκτρολογώντας τον αριθμό 4 στο μαγνητοφωνημένο μήνυμα), είτε μέσω email στο mykechris@kechri.gr. Το password μπορεί να ανακτηθεί κάνοντας κλικ στην επιλογή “Ξεχάσατε το password;”.

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του οινοποιείου αναλαμβάνει την ευθύνη για τη διευθέτηση αυτών των ζητημάτων. Οι αποστολές  πραγματοποιούνται κατά κανόνα μέσα σε 1 μήνα από την εξαργύρωση και διεκπεραιώνονται αποκλειστικά με πρωτοβουλία του οινοποιείου. Τα κύρια κανάλια διανομής των δώρων είναι: η συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία, το δίκτυο διανομής του οινοποιείου, και ο προμηθευτής σου.

Ζητούμε την κατανόησή σου στις περιόδους αιχμής, κατά τις οποίες μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στις παραδόσεις. Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την παραλαβή των δώρων σου, επικοινώνησε με την εξυπηρέτηση πελατών του myKECHRIS τηλεφωνικά στο 2310 751283 από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00 (πληκτρολογώντας τον αριθμό 4 στο μαγνητοφωνημένο μήνυμα).

Τόσο η εγκατάσταση του myKECHRIS app όσο και η συμμετοχή σου στο loyalty πρόγραμμα myKECHRIS (εξαργύρωση και παραλαβή δώρων) είναι εντελώς δωρεάν.

Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να κρατήσεις το αυτοκόλλητο και να επικοινωνήσεις μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 2310 751283 από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00 (πληκτρολογώντας τον αριθμό 4 στο μαγνητοφωνημένο μήνυμα), είτε μέσω email στο mykechris@kechri.gr. Μην ξεχνάς ότι σκανάρεις το κόκκινο αυτοκόλλητο που βρίσκεται εσωτερικά του κιβωτίου.

Αν το κιβώτιο που αγόρασες δεν έχει αυτοκόλλητο, θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 2310 751283 από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00 (πληκτρολογώντας τον αριθμό 4 στο μαγνητοφωνημένο μήνυμα), είτε μέσω email στο mykechris@kechri.gr. Υπενθυμίζουμε ότι ο κωδικός βρίσκεται εσωτερικά του κιβωτίου και σημειώνουμε ότι το loyalty πρόγραμμα myKECHRIS είναι διαθέσιμο μόνο μέσω συγκεκριμένων καναλιών διανομής (κάβες, πρατήρια ποτών, Οινοποιείο Κεχρής).

Οι διαθέσιμοι πόντοι που εμφανίζονται στην αρχική οθόνη και χρησιμοποιούνται για εξαργύρωση δώρων, δεν λήγουν ποτέ .

Όταν σκανάρεις έναν κωδικό, εμφανίζεται ένα μήνυμα στην οθόνη που επιβεβαιώνει ότι ο κωδικός έχει ληφθεί επιτυχώς καθώς και τον συνολικό αριθμό διαθέσιμων πόντων. Επιπλέον, στο «Ιστορικό Πόντων» μπορείς να δεις τα είδη που έχεις σκανάρει, τους πόντους που έχεις συγκεντρώσει και την ημερομηνία της κάθε ενέργειας.

Κάθε επιχείρηση μπορεί να έχει 1 λογαριασμό ανά ΑΦΜ. Την εφαρμογή μπορούν να την κατεβάσουν όσοι θέλουν αλλά θα πρέπει να εισέρχονται με τα ίδια στοιχεία (όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης).

Θα πρέπει να ενημερώσεις την εταιρεία μας εγκαίρως και πριν την διακοπή εργασιών στην Εφορία για την αλλαγή του ΑΦΜ σας. Σε περίπτωση αλλαγής φορολογικών στοιχείων όπου η νέα εταιρεία αποδέχεται όλες τις φορολογικές υποχρεώσεις της προηγούμενης, τότε θα πρέπει να προσκομισθούν έγκαιρα τα απαραίτητα δικαιολογητικά (τροποποίηση καταστατικού) για να μεταφερθούν οι πόντοι και η βαθμίδα στο νέο ΑΦΜ. Σε αντίθετη περίπτωση δεν μπορεί να γίνει μεταφορά και η Σ. ΚΕΧΡΗ & ΣΙΑ Ο.Ε. δε φέρει καμία ευθύνη.

Η αποδοχή των όρων χρήσης κατά την εγγραφή σου στην εφαρμογή κατοχυρώνει αυτόματα το δικαίωμά σου για συμμετοχή στο πρόγραμμα επιβράβευσης myKECHRIS.